05-05-2015 Almere-Schiphol-Vancouver - Reisverslag uit Vancouver, Canada van janwillemlisette - WaarBenJij.nu 05-05-2015 Almere-Schiphol-Vancouver - Reisverslag uit Vancouver, Canada van janwillemlisette - WaarBenJij.nu

05-05-2015 Almere-Schiphol-Vancouver

06 Mei 2015 | Canada, Vancouver

Helemaal klaar voor vertrek . Jan-Willem pakte thuis zijn net gestoomde jas van het hangertje, rits kapot. Snel andere jas en naar de bushalte. Bus aan ons voorbij, logisch want we waren 10 minuten te vroeg. Bij het uitstappen van de bus bleef Lisette met de middelste knoop van haar jas achter de leuning van de stoel hangen, winkelhaak. We gaan weer lekker van start.
Op Schiphol is druk maar binnen een half uur zijn we aan de airside, daar waar de vliegtuigen staan.
Broodje tonijn met een heerlijk sapje en naar de gate. Daar stappen we als laatsten aan boord met twee stoelen naast elkaar in de business class. We boffen!!
Wegens het onweer is er een afhandelingsverbod en blijven we nog 40 minuten staan. Jan-Willem gebruikt deze tijd en de tijd tot het eten om bij te slapen. Lisette start de eerste film.
Het eten is verzorgd door Johhny Boer met wijnen van Hamersma dus we zitten echt super te genieten. Na vier films voor Lisette (Pride, Kingsman, The theory of everything en and soi it goes) en drie voor Jan-Willem (Moulin Rouge, Famille Belier , Lucy) is het tijd om de stoelleuningen rechtop te zetten en de schoenen weer aan te trekken. De linkerlaars van Lisette is onder de stoel verdwenen dus nog een keer in de ligstand, JW de galante ridder duikt onder de stoel en zo kan Lisette ook met twee schoenen het vliegtuig uit.
Immigratie was snel, bagage op de band idem, sneltrein deed zijn naam eer aan en daarna 7 blokken heuveltje op naar een prima hotel.Binnen vijf kwartier na landing zijn we in ons hotel, The Burrard, Burrard street 1100. Nespresso apparaat op de kamer, koelkastje met water en gratis huurfietsen
Franka was nog wakker in Ierland dus nog even contact gehad via de prima werkende Wifi.
Even opfrissen en de buurt verkennen voor we naar bedje kunnen.

• 06 Mei 2015 - 08:56

Fred En Ria:

Wat heerlijk om jullie weer te volgen.
    Als je een nieuwe jas wilt kun je het ook gewoon zeggen, is toch wat rustiger.
    Uh Lisette was je ook al niet is een hak kwijt van je schoen?????
    Heel veel plezier en tot gauw.

• 06 Mei 2015 - 12:16

Favoriete Dochter:

Zelf-sabotage omdat ik niet mee ben?
    Hele fijne dag vandaag ouders! Kus!