Naar huis? deel twee - Reisverslag uit Tokio, Japan van janwillemlisette - WaarBenJij.nu Naar huis? deel twee - Reisverslag uit Tokio, Japan van janwillemlisette - WaarBenJij.nu

Naar huis? deel twee

14 November 2015 | Japan, Tokio

Na een goede nachtrust en prima ontbijt gaan we weer richting airport. Dit keer wat later want we slapen in de buurt. Om negen uur met het busje. We leveren de instapkaarten weer in en wachten begint.
Captain geeft akkoord voor 1 klapstoel en met wat vragen mag Jan-Willem mee.
Fred, Ria en Lisette gaan over op plan B , het boeken van een vlucht met Etihad via Abu Dhabi want de rechtstreekse ipb vluchten zitten de volgende dagen helemaal vol.
Het heeft wat voeten in de aarde maar het lukt uiteindelijk. Om 12 uur hebben we de tickets, zijn we via internet ingecheckt en hebben we stoelen gereserveerd.
Wachten want de vlucht vertrekt pas om 21.20.
We nemen een Starbucks, een bagel en staan om 18.00 als eersten in de rij. waar we snel en efficient van onze bagage afgeholpen worden.
We vieren het heuglijke feit bij de McDonalds en gaan op tijd richting de gate. De eerste vlucht gaat 12 uur duren, even moed verzamelen en dan gaan we.

• 14 November 2015 - 11:34

OopAlbie:

LIEVE JW BELDE MIJ METEEN TOEN HIJ THUIS WAS,NU DE REST NOG,'K STEEK KAARSJE OP,PAPS,,