van Williams naar Bluff - Reisverslag uit Bluff, Verenigde Staten van janwillemlisette - WaarBenJij.nu van Williams naar Bluff - Reisverslag uit Bluff, Verenigde Staten van janwillemlisette - WaarBenJij.nu

van Williams naar Bluff

Door: Lisette

06 Oktober 2016 | Verenigde Staten, Bluff

Een echte reisdag. Begonnen met niet lekkere koffie in ons hotel. Auto volgeladen, ruiten ontdaan van de bevroren dauw en on the Road.
Via Flagstaff en nog veel meer andere plaatsjes naar Bluff. Inkopen gedaan in Kanab, Navajo country. Heel veel native americans dus. Lange mooie reis die zeer voorspoedig verliep. Veel te vroeg bij ons hotel (13.45) maar gelukkig waren ze klaar voor ons. Veel te vroeg bleek mee te vallen want er was een uur tijdsverschil tussen Arizona en Utah (zomertijd). Prachtige kamers met balkon with a view.
Wijntje/biertje op de patio en daarna nog even in de zon op het balkon. Lekker hoor!
"s Avonds gegeten bij Twin Rock cafe met voor elk wat wils. Rustige bediening waardoor we niet binnen 45 buiten stonden. De zon was al onder toen we weer richting hotel liepen. Nog even TV gekeken en sterren gekeken. Zonder tegenlicht waren er heel veel te zien, we zagen zelfs de nevel rond de sterren, heel mooi allemaal.
Wekker staat op 06.45 want morgen de langste rit van deze reis, naar Cannonville, Utah voor Bryce Canyon.