Las Vegas-Lone Pine via Death Valley - Reisverslag uit Lone Pine, Verenigde Staten van janwillemlisette - WaarBenJij.nu Las Vegas-Lone Pine via Death Valley - Reisverslag uit Lone Pine, Verenigde Staten van janwillemlisette - WaarBenJij.nu

Las Vegas-Lone Pine via Death Valley

Door: Lisette

11 Oktober 2016 | Verenigde Staten, Lone Pine

Half negen rijden was de opdracht van Fred en dus zaten we netjes om 07.55 aan het continental breakfast van Alexis Park all suites motel.
Alles in de auto, uitchecken en via Paradise Road, Flamingo Boulevard tussen het Bellagio en Ceasars Palace door naar highway 15.
Fred had een prachtige route uitgekozen (van de 4 mogelijkheden) en dus gingen we via de scenic route door Death Valley.
We hebben het geweten. Ik vermoed dat we met z'n vieren een paar honderd foto's hebben gemaakt. Uitzichtspunten, kleurschakeringen (artists palet), diepste punt van de USA (Badwater, 86 meter onder zee niveau), uitgestrekte vlaktes, de weg die je mijlenver kan zien lopen en als klap op de vuurpijl 3 coyotes langs de weg.
Wat een belevenis! en dat allemaal in de lekkere temperatuur van 35 graden (of meer). Hoe vaak we gestopt zijn weet ik echt niet meer maar het was geen een keer teveel (of misschien die ene keer toen het uitzicht wat tegenviel voor ons die inmiddels zwaar verwend waren).
Tegen 5 uur kwamen we in Lone Pine aan bij het Dow Villa motel met uitzicht op Mount Withney.
Carnivoor Fred wil steak zien na deze dag in de Desert dus we gaan het meemaken hoevel oz er vanavond weggegeten gaat worden. Wederom een heuglijke dag met weer een totaal andere natuur die niet lijkt te vervelen.