23 NOVEMBER 2013-Goed aangekomen - Reisverslag uit Taoyuan City, Taiwan van janwillemlisette - WaarBenJij.nu 23 NOVEMBER 2013-Goed aangekomen - Reisverslag uit Taoyuan City, Taiwan van janwillemlisette - WaarBenJij.nu

23 NOVEMBER 2013-Goed aangekomen

Door: Lisette

23 November 2013 | Taiwan, Taoyuan City

Het blijft spannend, reizen met een , indien plaats beschikbaar ticket. Misschien dat ik daarom vergat in te checken bij de NS te Almere en dus op Weesp een sprintje moest trekken om deze fout te herstellen, Misschien verloor ik daarom wel de hak van mijn, gelukkig platte, schoen. Misschien gingen we daarom nog even langs de medische dienst op Schiphol omdat Ria een beginnende blaasontsteking had.
Enfin, we kregen stoelen, Ria in de business, de rest in de ook luxe Economy comfort.
Na een prettige reis met wat films (Now you see me , Red2, The Heat ), ged halen bij de Taiwanese ATM, lachen naar de vriendelijke marrechausee, koffer ophalen, meelopen met de meneer met het bordje van het hotel die ons keurig stond op te wachten, zitten we nu in onze hotelkamer. WiFi is beter dan thuis, Runway zit naast het hotel, kopje Oolong thee is gemaakt en dus genieten we al weer. Het is vreemd dat je na maanden van toeleven naar ineens op de plek van de voorbereidingen bent. We hebben er zin in!

• 23 November 2013 - 10:45

Leuk, leuk, leuk heb jullie mailadres ook gelijk even toegevoegd.
    De reis was weer geweldig luxe voor allemaal maar de buisness is wel super ik heb genoten,
    De reis gaat nu echt beginnen heel apart na veel praten over Taiwan dat we er nu ook echt zijn.

• 24 November 2013 - 15:10

PAKOS:

Bedankt voor SMS antwoord,ging wel snel!!Had je nog schoenen mee? Is dat Taiwanbier lekker??
    Genieten allemaal,'t wordt 'n reuze-trip.Kus Papsie!!